Een huis in de Eifel

Een tweede huis, wie droomt er niet van?

Steeds meer mensen denken daarbij aan de Eifel. Terecht. Vlakbij maar zo anders dan thuis. Een weekend in de Eifel betekent ná de spits vanuit Nederland vertrekken en ruim voor middernacht in een berglandschap aankomen.

Anja Krabben rijdt al tien jaar elke veertien dagen naar de Eifel en beschrijft in dit boek haar ervaringen met de natuur, het huis en haar Duitse buren. Ook heeft ze Nederlanders geïnterviewd die er permanent wonen en vaak ook werken, in hun eigen watermolen, motorhotel of boerenbedrijf.

Dit is hét boek voor wie nog niet wist dat de Eifel zo mooi is en zo dichtbij en de huizen zo betaalbaar en bereikbaar. Maar ook voor Nederlanders die al een (tweede) huis in de Eifel hebben. En voor vakantiegangers en weekendtrippers. Want Een huis in de Eifel is reisgids, dagboek en handboek in één. Behalve de ervaringen van diverse Nederlanders, bevat het ook beschrijvingen van plekken die nieuwsgierig maken: een muizenvalmuseum, een sprookjesachtig kasteel dat al meer dan 850 jaar het eigendom is van één familie, pittoreske wijngebieden, vreemde vulkaanverschijnselen, en worden praktische tips gegeven over het kopen van een huis in deze prachtige en rustige streek.

Bovenal is Een huis in de Eifel een 'lekkermakertje', een Augenöffner voor mensen die een tweede huis willen aanschaffen of een ontspannen vakantie willen , maar nog niet aan de 'Duitse Ardennen' hebben gedacht. Grote kans dat ze na lezing van dit boek denken: de Eifel, dáár moet ik heen!

Bestel Een huis in de Eifel:

U betaalt geen portokosten. (Mits u in Nederland woont, voor verzending buiten Nederland, behalve Duitsland, rekenen wij wel portokosten.)

Verzending naar Duitsland

Ook dan rekenen wij geen portokosten, maar u kunt géén ThemaTijdschrift als extra cadeau ontvangen. En houd rekening met een langere verzendperiode.

Voor verzending naar overig buitenland, neem eerst contact met ons op.