Reactie plaatsen

Paul
4 dagen geleden

Het boek ' Een huis in de Eifel' kreeg ik vlak voor Kerstmis van vrienden die al een huis met een prachtige tuin in de Eifel hebben. Ze staan zelfs afgebeeld in het boek. Ook wij zijn van plan om naar de Eifel te verhuizen en daar onze levensavond door te brengen. Het boek is zeer onderhoudend en informatief tegelijk. Anja heeft een heerlijke schrijfstijl, je kijkt over haar schouder mee en je deelt haar enthousiasme, verwondering en verbazing. Dit boek heeft ons verlangen naar de Eifel alleen maar doen groeien!

koos
10 dagen geleden

Wat een heerlijk boek! Informatief, een vrolijke toonzetting en zo beeldend dat ik de Eifel kan zien.
Krabben beschrijft in een open, soepel leesbare stijl allerlei wetenswaardigheden over de Eifel. Het blijkt een gebied met bijzondere verrassingen. En nog niet overspoeld door toeristen - al zou dit boek daar verandering in kunnen aanbrengen.
Prachtig!

G.de Mol
11 dagen geleden

Ik heb het boek met veel plezier gelezen. Het is levendig geschreven. Voor degenen die ook een tweede huis in het buitenland hebben komen bekende zaken voorbij, zoals omgang met de buren, het al dan niet er-bij horen, de taal en het landschap. Maar ook voor anderen is het lezenswaardig omdat het veel vertelt over de omgeving en de geschiedenis ervan. Daarom is het ook te gebruiken als een reisgids voor diegenen die eens een kijkje willen nemen in de Eifel. Hetgeen aan te raden is.
Kortom, prima boek!